کد خبر: ۹۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: از ۴۷۹ کلاس در دست احداث ۴۵۷ کلاس با مشارکت خیرین ساخته می‌شود.
۴۵۷ کلاس درس در خراسان جنوبی توسط خیرین ساخته می‌شود

محمود چاوشان در گفت‌وگو با آرانیوز در بیرجند، تعداد تفاهم نامه‌های منعقد شده بین خیرین مدرسه‌ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان را در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز را بالغ بر 70 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: این تفاهم نامه‌ها تعهدی بالغ بر 72 میلیارد تومان ایجاد کرده که شایسته قدردانی است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 182 پروژه در دست اجرا داریم که شامل 479کلاس درس با 74 هزار متر زیربنا است گفت: از این 182 پروژه 144 پروژه با مشارکت خیرین نیک‌اندیش آغاز شده که نشان از همت والای آنان دارد.

214 میلیارد تومان از مشارکت خیرین مدرسه ساز استان کرمان در سال جاری جذب شده است
وزیر علوم درگذشت رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز را تسلیت گفت

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی  با بیان  اینکه 38 پروژه بدون مشارکت خیرین و تنها با سهم دولت در حال انجام است ادامه داد: از 479 کلاس درس در حال ساخت 457 کلاس با مشارکت خیرین و 22 کلاس درس تنها با سهم دولت ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اتمام طرح‌ها 182 پروژه 280 میلیارد تومان است که امیدواریم بتوانیم با تأمین آن هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: ان‌شاء‌الله تا مهرماه امسال تمام مدارس شهری و روستایی خراسان جنوبی مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد خواهند شد.

چاوشان ادامه داد: سیستم گرمایشی استاندارد یا به صورت پکیج‌های مرکزی، بخاری‌های استاندارد و یا اسپیلت‌های دو کاربردی خواهد بود.

وی یادآور شد: در سال گذشته 47 پروژه شامل 174 کلاس درس به بهره‌برداری رسید که از این تعداد 168 کلاس درس با مشارکت خیرین و 6 کلاس تنها با سهم دولت ساخته شده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار