کد خبر: ۹۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
در ششمین روز از هفته دولت چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی، فرهنگی و اقتصادی در استان کردستان افتتاح شد.
ششمین روز هفته دولت در کردستان/ افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۶۰۰میلیارد تومان طرح عمرانی و ورزشی

به گزارش آرانیوز از سنندج ، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز در مراسم افتتاح 23 طرح استان کردستان که در اداره‌کل ورزش‌وجوانان کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دولت اظهار داشت: وزیر ورزش افتخارات ورزشی کشور بوده که سالیان سال افتخارآفرینی کرده‌ و اکنون نیز از وزرای خوش‌فکر، تحول‌گرا و موفق دولت است.

وی با بیان اینکه در جلسات مختلف از ظرفیت‌های مختلف کردستان سخن گفته شده است، گفت: نیروی انسانی مستعد و پرظرفیت کردستان در عرصه‌های مختلف علمی و ورزش بی‌نظیر بوده و سهم‌ بسیار خوبی در کشور داریم.

استاندار کردستان تصریح کرد: مردم کردستان نجیب، اصیل، مستعد، پرتلاش و از روحیات و خصایص بسیار خوبی برخوردار بوده که علی‌رغم همه سختی‌ها برای رسیدن به اهدافشان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران کردستانی  علی‌رغم همه سختی‌ها و کمبود امکانات همواره افتخارآفرینی کرده‌اند، افزود: در هفته دولت امسال 592 طرح با اعتبار بیش از 4600میلیارد تومان در کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

زارعی‌کوشا ضمن قدردانی از مدیرکل و کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان استان بابت آماده کردن این پروژه‌های ورزشی بیان کرد: البته با نقطه مطلوب فاصله داشته و باید این تلاش‌ها همواره ادامه داشته باشد. کردستان در ورزش قهرمانی و گروهی کم‌ترین منابع مالی در اختیار داشته و این دغدغه جدی است.

وی بر ضرورت تقویت اقتصاد ورزش استان تاکید و اظهار کرد: تاکنون جلساتی با بخش خصوصی در این راستا برگزار شده و درصددیم که امسال بخش اقتصادی به کمک حوزه ورزش بیاید.

 

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه امیدواریم زیرساخت‌های ورزشی در این دوره ارتقا یاید، خاطرنشان کرد: هر چقدر در حوزه ورزش هزینه شود، یک سرمایه‌گذاری محسوب شده و باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار