کد خبر: ۹۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
دانشگاه علوم پزشکی مشهد:
مشهد ـ رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۲۸۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

۲۸۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش آرانیوز، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۸۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۹۱ نفر از این تعداد در بخش‌های مراقبت ویژه قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ۳۱ درصد از بیماران بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی در بخش‌های مراقبت ویژه قرار دارند بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیشتر بیماران بستری بدحال یا واکسنی دریافت نکرده اند و یا واکسیناسیون ناقص داشته اند.

وی گفت: در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز ۲۲۷ بیمار مبتلا یا مشکوک در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که ۷۴ نفر از این بیماران در بخش‌های مراقبت ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

پهلوان افزود: در شرایط حال حاضر بهترین راهکار در جلوگیری از ابتلاء به نوع شدید بیماری کرونا، واکسیناسیون است و از عموم گروه‌های هدف درخواست می‌شود نسبت به این مهم توجه لازم را داشته باشند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ۷۰ بیمار مشکوک و یا مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۶۰ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی با بیان اینکه طی یک روز گذشته ۳۲۲ نفر به صورت سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا و یا اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و واکسیناسیون مهمترین عامل در خروج از موج هفتم کرونا و کنترل همه گیری محسوب می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار