کد خبر: ۹۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
فومن- پروژه های عمرانی شهری و روستایی و اشتغالزایی فومن در پنجمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

پروژه های عمران شهری، روستایی و اشتغالزایی فومن افتتاح شد

به گزارش آرانیوز، فرماندار فومن بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمران شهری و روستایی و اشتغالزایی این شهرستان با اشاره به افتتاح یک کارگاه چوب بری اظهار کرد: این کارگاه چوب بری با سرمایه گذاری اولیه چهار میلیارد تومانی متقاضی و تسهیلات یک میلیارد تومانی صندوق کارآفرینی امید شهرستان افتتاح شده است.

موسی فکور افزود: با افتتاح این کارگاه برای پنج نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

وی به افزایش میزان آسفالت در شهرستان فومن نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره و تاکید کرد: نماینده فومن و مسئولان شهرستان به طور مستمر پیگیر جذب اعتبارات در حوزه راه هستند و به منظور جذب اعتبارات ملی، جلسات متعددی با مسئولان کشوری برگزار کرده‌اند.

فکور با بیان اینکه میزان اعتبارات مربوط به آسفالت راه‌ها در کمیته برنامه ریزی سال جاری افزایش یافته است، اضافه کرد: مسئولان فومن خود را در کنار مردم می‌دانند.

وی با اشاره به برنامه ریزی و اهتمام دولتمردان برای افزایش زمینه‌های ایجاد اشتغال و بهبود شرایط واحدهای تولیدی ادامه داد: پروژه آسفالت مسیر مواصلاتی روستای سنگ بیجار به سرابستان نیز به طول هزارو ۵۰۰ متر و با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

فرماندار فومن همچنین در مراسم افتتاح خانه هلال جمعیت هلال احمر شهرستان در روستای حیدرآلات اظهار کرد: افزایش خدمات به حادثه دیدگان، ارتقای سطح آموزش و حفظ آمادگی نیروهای امدادی در زمان وقوع حوادث و بحران‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: با توجه به کوهستانی و گردشگرپذیر بودن روستای حیدرآلات افتتاح این خانه هلال و تجهیز آن از الزامات منطقه بود.

فرماندار فومن در ادامه به افتتاح ۲۰ واحد مسکن مددجویی به طور هم زمان در روستای فوشه اشاره و اظهار کرد: این واحدهای مسکونی مددجویی با ۳۰ میلیون تومان تسهیلات، ۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی کمیته امداد و همچنین ۹۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و آورده مددجویان احداث شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار