کد خبر: ۹۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
وزیر دادگستری:
زنجان-وزیر دادگستری اظهار کرد: زنجان یکی از استان‌هایی است که در اجرای نهضت ملی مسکن موفق عمل کرده و می‌توان گفت در این زمنه جزو استان‌های پیشتاز در کشور است.

زنجان در نهضت ملی مسکن پیشتاز است

به گزارش آرانیوز، مین‌حسین رحیمی قبل از ظهر یکشنبه در حاشیه آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مشکن در زنجان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: زنجان را باید جزو استان‌های پیشرو در کشور در بحث نهضت ملی مسکن قلمداد کرد.

وی در همین خصوص تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که استان زنجان در خصوص نهضت ملی مسکن انجام داده و گام‌های موثری که در این زمینه تا به امروز برداشته است، توانسته رتبه نخست را در تهیه زمین و نیز ساخت واحدهای مسکونی از آن خود کند.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه اگر امروز موضوع مشکلات واحدهای غیرفعال را مطرح می‌کنیم، باید بدانیم که بسیاری از این واحدها که امروز غیرفعال شده است، مشکلات حقوقی و قضایی دارند، اظهار کرد: آمار نشان می‌دهد که شمار واحدهای تولیدی تعطیل شده در کشور زیاد است ولی دولت عزم خود را جزم کرده تا این واحدها را که فقط مشکل سرمایه‌گذاری ندارند، دوباره راه‌اندازی کند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه مشکلات حقوقی و قضایی واحدهای غیرفعال در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه بررسی و برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: این در حالی است که سایر مشکلات این واحدها از جمله مشکلات سرمایه در گردش و … باید توسط ارگان‌های دولتی پیگیری و مرتفع شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار