کد خبر: ۹۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان:
خرم‌آباد- مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان گفت: خسارات وارده از سیل ۹۸ بر پیکر پل‌های تاریخی لرستان حدود ۵۰ میلیارد تومان برآورد شد که متأسفانه این اعتبار تاکنون تخصیص داده نشده است.

اعتبارات جبران خسارت سیل به پل‌های تاریخی لرستان تخصیص داده نشد

به گزارش آرانیوز، عطا حسن پور امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران از بازدید استاندار لرستان و معاونان وی از پل تاریخی کشکان خبر داد و اظهار داشت: در این بازدید گزارشی از پل‌های تاریخی لرستان به‌ویژه پل تاریخی کشکان از سوی مدیر پایگاه تخصصی پل‌های تاریخی لرستان به شخص استاندار ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان دارای ۱۰۰ پل تاریخی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و اراده‌ای که در مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی لرستان وجود دارد، بهترین عملیات مرمتی و حفاظتی در این حوزه رقم بخورد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان تصریح کرد: خسارات وارده از سیل ۹۸ بر پیکر پل‌های لرستان طبق نظر تیم کارشناسی وزارت کشور و وزارت میراث‌فرهنگی حدود ۵۰ میلیارد تومان برآورد شد که متأسفانه این اعتبار تاکنون تخصیص داده نشده است.

حسن‌پور ادامه داد: خوشبختانه در این بازدید پایگاه پل‌های تاریخی لرستان مورد توجه استاندار لرستان قرار گرفت و استاندار در خصوص کمک اعتباری به این پایگاه تخصصی قول مساعد داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار