کد خبر: ۹۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
بندرعباس - معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی در هرمزگان دنبال می شود.

کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی در هرمزگان دنبال می شود

به گزارش آرانیوز ، احسان کامرانی با گرامیداشت هفته دولت با اشاره به نقش شهیدان رجایی و باهنر در نهادینه کردن فرهنگ مردم داری در کشور، عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر نماد مردم داری در کشور هستند و این بزرگواران با مردم بودند با مردم زیستند و در کنار مردم به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله رئیسی مشی شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار داده اند و با تلاش شبانه روزی در کنار مردم در پی رفع مشکلات کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: ریاست محترم جمهور با مشی مردمی و جهادی در یکسال به ۳۱ استان کشور سفر و با حضور در جمع مردم مناطق مختلف کشور در سرما، گرما و طوفان خاک از نزدیک پیگیر مشکلات آنهاست.

کامرانی ادامه داد: استاندار استان نیز با مشی مردمی و جهادی در پی رفع موانع پیش روی رشد و توسعه استان است.

وی با اشاره به رشد چشمگیر پروژه های هفته دولت در استان هرمزگان، تصریح کرد: امسال همزمان با هفته گرامیداشت دولت ۸۷۱ پروژه در بخش های مختلف در هرمزگان افتتاح و کلنگ زنی می شود که در مقایسه با سالهای گذشته با رشد بیست و پنج برابری همراه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار کرد: رشد چشمگیر پروژه های هفته دولت در هرمزگان مرهون تلاش های جهادی استاندار استان، دستگاه های اجرایی، همراهی مردم، نیروهای امنیتی، نمایندگان مجلس و قویه قضائیه است.

کامرانی تصریح کرد: در هفته دولت امسال پروژه های متعدد آموزشی، برق رسانی، آبرسانی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی و شیلاتی در شهرستان قشم افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت

وی بیان کرد: اشتغال دغدغه بسیاری از خانواده هاست و با تلاش های صورت گرفته نرخ بیکاری در کشور رو به کاهش است و با برنامه های که در دستور کار است تلاش می گردد نرخ بیکاری در هرمزگان با کاهش مناسبی در سال آینده همراه گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در پایان گفت: در هفته دولت پروژه های شیلاتی مهم در شهرستان قشم مورد بهره برداری قرار گرفت که نقش مهمی در ایجاد فرصت های جدید شغلی برای جوانان قشمی خواهد داشت.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار