کد خبر: ۹۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند:
دماوند- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند گفت: خودروهای تخلیه نخاله در محل‌های غیر مجاز در راستای حفظ حقوق عامه و حفاظت از آب و خاک به دستور دادستان دماوند توقیف می شوند.

خودروهای تخلیه نخاله در محل‌های غیر مجاز دماوند توقیف می شوند

به گزارش آرانیوز ، نقی میرزا کریمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستور دادستان دماوند جهت توقیف و انتقال به پارکینگ خودروهای تخلیه کننده نخاله و پسماند در محل‌های غیر مجاز خبر داد و اظهار داشت: این دستور در راستای حفظ حقوق عامه و حفاظت از آب و خاک داده شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند گفت: با توجه به افزایش تخلیه نخاله در مکان‌های غیر مجاز در شهرستان با درخواست این اداره دادستان محترم شهرستان دماوند دستور توقیف و انتقال به پارکینگ خودروهای تخلیه کننده نخاله و پسماند در مکان‌های غیر مجاز را صادر کردند.

میرزا کریمی افزود: در این دستور که خطاب به فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند و یگان حفاظت محیط زیست می‌باشد آمده است، با توجه به مشهود بودن جرم و در راستای حفظ حقوق عامه در زمینه حفاظت از آب و خاک، کلیه خودروهای حمل نخاله یا بونکرهای حمل سیمان که اقدام به تخلیه نخاله یا باقیمانده سیمان خود در محیط زیست و خارج از محل‌های تعیین شده می‌نمایند به فوریت توقیف و به پارکینگ منتقل و با اطلاع اداره حفاظت محیط زیست پرونده تشکیل و به دادستانی ارسال شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار