کد خبر: ۹۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
مسئول گروه جهادی شهید کدخدایی بیان کرد؛
مسئول گروه جهادی شهید کدخدایی گفت: برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس فرصتی مناسب برای استان، جهادگران و گروه های جهادی در راستای معرفی ظرفیت و توانایی های آن ها است.

اجلاسیه ملی جهادگران فرصتی برای معرفی توانمندی های گروه های جهادی

به گزارش آرانیوز ، راضیه علی آبادی صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه گروه جهادی شهید کدخدایی طی هفت سال گذشته تشکیل شده است، افزود: تعدادی از اعضای گروه جهادی طی روزهای سوم و چهارم شهریور ماه در شهرستان فردوس در رزمایش جهاد مقدس حضور یافته و خدمت رسانی داشتند.

وی ادامه داد: این گروه جهادی بیشتر در زمینه‌های هنری از جمله حوله بافی، خیاطی، پارچه بافی، آشپزی، شیرینی‌پزی و مشاوره فعالیت دارد.

مسئول گروه جهادی شهید کدخدایی با بیان اینکه فعالیت این گروه جهادی محدود به ایام تابستان یا عید نوروز نیست، افزود: این گروه جهادی هر هفته یا دو هفته یک بار اردوی جهادی داشته و در روستاهای شهرستان بیرجند فعالیت دارد

علی آبادی افزود: گروه جهادی شهید کدخدایی طی دو روز در روستاهای حسین آباد، فتح آباد، گستج و محله جواد الائمه در حاشیه شهر فردوس به بانوان این روستاها آموزش‌های هنری در رشته‌های مختلف داشته است.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از کلاس‌های آموزشی هنری را شاهد بودیم، گفت: مجموعاً در این روستاها بیش از ۳۰۰ نفر در زمینه حوله بافی، خیاطی، آشپزی و شیرینی‌پزی آموزش داده شدند.

علی آبادی هدف از حضور در گروه جهادی را خودسازی عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های جهادی برکات زیادی دارد که از نظر روحی و معنوی بسیار با ارزش است.

وی گروه‌های جهادی را حلقه واصل بین مردم و مسئولان دانست و افزود: حضور گروه جهادی در روستاها محدود به انجام فعالیت‌های خودشان به تنهایی نیست بلکه در بحث مشکلات روستاها اگر مشکل و نیاز باشد بررسی و به مسئولان مربوطه ارجاع داده می‌شود.

مسئول گروه جهادی شهید کدخدایی با اشاره به برگزاری اجلاسیه جهادگران در فردوس بیان کرد: برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس فرصتی مناسب برای استان، جهادگران و گروه‌های جهادی در راستای معرفی ظرفیت و توانایی‌های آن‌ها است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار