کد خبر: ۹۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
رئیس سازمان بنادر:
بوشهر- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ارتباطات دریایی بین بنادر استان بوشهر و کشورهای حوزه خلیج فارس تقویت می‌شود.

ارتباطات دریایی استان بوشهر و کشورهای حوزه خلیج فارس تقویت می‌شود

به گزارش آرانیوز ، علی اکبر صفایی صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های بندری در بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بندری در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد طرح‌های مهمی هستیم.

وی با اشاره به نگاه بین‌المللی به حوزه دریایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه ارتباطات دریایی بین استان بوشهر و کشورهای حوزه خلیج فارس در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ساخت پایانه‌های مسافربری و اسکله‌های پهلو دهی شناورهای بزرگ در استان بوشهر اضافه کرد: رونق تجارت دریایی بین بندر دیر و کشور قطر با جدیت دنبال می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های مهم در حوزه بنادر و دریانوردی را بازسازی پایانه مسافربری بندر بوشهر عنوان کرد و افزود: این پایانه طی دو تا سه ماه آینده راه‌اندازی می‌شود تا زمینه انتقال تماشاگران جام جهانی به قطر فراهم شود.

صفایی از احیای تبادلات تجاری و مسافربری تاریخی در مسیر بوشهر و قطر خبر داد و بیان کرد: در بندر بوشهر پایانه‌های مسافربری مجهز، اسکله‌های شناور و ثابت پهلودهی شناورهای بزرگ کروز فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: به منظور آمادگی کامل برای مقابله با آلودگی‌های خلیج فارس و دریای عمان یک کارگروه تشکیل شده و تجهیزات خوبی در این زمینه طراحی شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار