کد خبر: ۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز از کسب رتبه دوم پژوهش سراهای دانش آموزی کشور توسط مرکز پژوهش سرای غدیر این ناحیه خبر داد.

 کسب رتبه برتر کشور توسط پژوهش سرای ناحیه 2 آموزش و پرورش اهواز

به گزارش آرانیوز: بر اساس گزارش دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، پژوهش سرای دانش آموزی غدیر این ناحیه به عنوان پژوهش سرای برتر دانش آموزی کشور شناخته شد.

سید بهادر موسوی مدیر این ناحیه ضمن اعلام این خبر گفت: مرکز پژوهش سرای غدیر این ناحیه براساس اعلام دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در بین بالغ بر ۵۰۰ پژوهش سرای دانش آموزی کشور به عنوان پژوهش سرای برتر شناخته شده و موفق به کسب رتبه دوم پژوهش سراهای برتر کشور شد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های علمی این مرکز پژوهشی گفت: کسب عناوین کشوری و ملی در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی، فعالیت در علوم نوین از جمله تکنولوژی نانو، شرکت در جشنواره های علمی، برگزاری مسابقات ونمایشگاه های علمی مختلف ، برگزاری کارگاههای مختلف نجوم و رباتیک و برگزاری آزمایشگاه های شیمی، فیزیک و زیست شناسی و اجرای طرح های علمی مختلف از جمله طرح دانشمندان کوچک و نویسندگان کوچک و پژوهش گران جوان از مهمترین آیتم های معرفی این پژوهش سرا به عنوان پژوهش سرای برتر کشور می باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با اشاره به زمینه فعالیت های علمی این پژوهش سرا گفت: همکاران و دانش آموزان علاقه مند به تحقیق و پژوهش می توانند با ارایه طرح های خلاق در حوزه های علمی و آزمایشگاهی در قالب انجمن های مختلف  مرتبط در برنامه های علمی این پژوهش سرا شرکت نموده و زمینه بروز استعداد ها و خلاقیت های خود را فراهم آورند.

وی همچنن با اشاره به عملکرد مطلوب پژوهش سرای غدیر گفت: این پژوهش سرا در سال 92 نیز از طرف وزارت آموزش و پرورش به عنوان رتبه سوم پژوهش سراهای دانش آموزی کشور در بین بالغ بر ۵۰۰ پژوهش سرای دانش آموزی شناخته شد.

رضایی راد مدیر مرکز پژوهش سرای غدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این خصوص گفت: این پژوهشسرا در قالب فعالیت های فناوری نانو ، مسابقات حل مساله، انتخاب و معرفی مدارس پژوهشگر، اجرای طرح علمی پژوهش سرا در مدرسه و ده ها برنامه علمی و پژوهشی، توانسته است تا کنون خدمات شایانی را به دانش آموزان و فرهنگیان استان خوزستان ارائه نماید.

وی از تجلیل از مدیران پژوهش سراهای برتر کشور در هفته پژوهش و دریافت لوح سپاس از دست وزیر محترم آموزش و پرورش خبر داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار