کد خبر: ۹۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهدگفت: یکی از مسائل حاشیه شهر کمبود سرانه‌های خدماتی و رفاهی است و امیدواریم با ایجاد نهضت توسعه زیرساخت‌های ورزشی و استفاده مطلوب از اراضی بلاستفاده در اختیار شهرداری، گام موثری در این زمینه برداشت.
نهضت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در حاشیه شهر ایجاد می‌شود

 سیدحسین علوی‌مقدم در گفت‌وگو با آرانیوز در مشهدمقدس، با اشاره به دغدغه‌مندی شورای ششم نسبت به حوزه زیرساخت‌های ورزشی در مشهد مقدس، اظهارداشت: متاسفانه یکی از مسائل و مشکلاتی که ساکنان در حاشیه شهر با آن روبرو هستند، کمبود سرانه‌های ورزشی است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر لزوم تلاش در جهت کمبود این فقدان، گفت: کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر، شهرداری‌های مناطق 13گانه مشهد را در این خصوص پای کار آورده و از آنها خواسته که با شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و اراضی بلااستفاده در اختیار شهرداری، گام‌های سازنده‌ای در این جهت بردارند.

 

علوی‌مقدم افزود: کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر نیز مجدانه از چنین اقداماتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی حمایت می‌کند و پس از شناسایی اراضی و امکان‌سنجی، نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها اقدام خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه تدابیر و راهکارهای مختلفی برای جبران کمبود سرانه‌های ورزشی اندیشیده شده، گفت: شهرداری مشهد در این دوره با عزم راسخ پای کار آمده و تمام توان و ظرفیت خود را در این خصوص بکارگیری خواهد کرد؛ امیدواریم در سایه تعامل با سایر دستگاه‌ها بتوانیم به این فرآیند سرعت ببخشیم و شرایط مطلوب‌تری را برای ساکنان حاشیه شهر، به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم آوریم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار