کد خبر: ۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
واکنش سخنگوی دولت به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور ترکیه:
نوبخت گفت: اردوغان اگر ادعای تهدید و هشدار علیه ایران را مطرح کرده، بداند که وزیر خارجه ایران به بالاتر از وی گفت که هیچ‌وقت یک ایرانی را تهدید نکند. بالاتر از اینها هم نتوانستند ما را تهدید کنند.

بالاتر از اردوغان هم نتوانسته ایران را تهدید کند

به گزارش آرانیوز، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری تسنیم و در واکنش به سخنان اخیر رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه درباره گفت‌وگوی تلفنی خود با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، گفت: اظهارات آقای اردوغان درباره ایران هم نادرست و هم سوال برانگیزاست؛ این تماس تلفنی مربوط به مردادماه بود و آقای اردوغان در خلال صحبت‌هایی که داشت، گفت که یک رسانه ایرانی مطلبی درباره او و خانواده‌اش زده که جناب رئیس‌جمهور هم گفتند در ایران آزادی بیان است و اصلا بحث تهدید نبود.

وی افزود: اردوغان اگر ادعای تهدید و هشدار علیه ایران را مطرح کرده، بداند که وزیر خارجه ایران به بالاتر از وی گفت که هیچ‌وقت یک ایرانی را تهدید نکند. بالاتر از اینها هم نتوانستند ما را تهدید کنند.

نوبخت خاطرنشان کرد: مشاوران آقای اردوغان اطلاعات درست به او بدهند و ترکیه را با همسایگانش درگیر نکنند. آنها معضلات زیادی دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار