کد خبر: ۹۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
طی هفته دولت؛
سمنان- مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان افتتاح ٣٠٠ واحد مسکونی روستایی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی استان از جمله مهمترین طرح های هفته دولت این اداره کل است.

۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان سمنان افتتاح می‌شود

علیرضا فلاحی در گفتگو با آرانيوز ، با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت سال ١۴٠١ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان بیان کرد: افتتاح ٣٠٠ واحد مسکونی روستایی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در استان با اعتبار ٢٧۴ میلیارد ریال یکی از برنامه‌های مهم ما در هفته دولت سال جاری است.

وی از اجرای طرح ایمن سازی، بهسازی و اصلاح معابر روستایی در ٣۴ روستای استان سمنان با اعتبار ٢۵٠ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد و ابراز کرد: اعتبارات این طرح از اعتبارات ملی، استانی، مصوبات سفر رئیس جمهوری، اجرای پروژه‌های مشارکتی با دهیاری‌ها تأمین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه زیرسازی، آسفالت، جدول، فضاسازی، سنگفرش، پل، دیوار ساحلی از جمله بخش‌های این طرح محسوب می‌شود، تاکید کرد: در شهرستان آرادان طرح ایمن سازی، بهسازی و اصلاح معابر روستایی در روستاهای داورآباد و فروان با اعتبار چهار میلیارد و ٨۶۶ میلیون ریال اجرایی شده است.

فلاحی با بیان اینکه این طرح در شهرستان گرمسار و در روستاهای کرک و نوده اربابی با اعتبار ١١ میلیارد و ١١۵ میلیون ریال انجام شده است، گفت: طرح ایمن سازی، بهسازی و اصلاح معابر روستایی دامغان در به آباد، تویه دروار، سیاه پره، صح، صیدآباد، عبدالله آباد، فیروزآباد صرصر، قلعه پایین برم با اعتبار ٨٣ میلیارد و ۶٢٩ میلیون ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در سمنان و در روستاهای آبخوری، حسن آباد، دلازیان با اعتبار هشت میلیارد و ٣۵٣ میلیون ریال، در سرخه در روستاهای اسدآباد، صوفی آباد با اعتبار دو میلیارد و ٧٨٧ میلیون ریال و در شاهرود در روستاهای زرگر، قلعه نو خرقان، خیج، قلعه محمد آقا، مغان، دیزج، دهملا، سطوه، قلعه نو خالصه با اعتبار ۶٨ میلیارد و ٨٧٠ میلیون ریال انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه طرح ایمن سازی، بهسازی و اصلاح معابر روستایی در مهدی شهر و در روستاهای روستاهای شلی، فولاد محله، فینسک با اعتبار ۴٣ میلیارد و ۵۴٠ میلیون ریال و در میامی در روستاهای ابراهیم آباد سفلی، ارمیان، فرومد، کردآباد، مسیح آباد با اعتبار ٢۶ میلیارد و ٨۴٠ میلیون ریال اجرا شده است، گفت: ارتقای معابر و کاهش مخاطرات از جمله اهداف این طرح است.

فلاحی از آغاز عملیات اجرایی (کلنگ زنی) در هفته دولت سال ١۴٠١ توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداث ١۶٠ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهرود با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری آغاز می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار