کد خبر: ۹۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور در میدان برای حل مشکلات از نزدیک، ویژگی دولتمردان دولت سیزدهم است و در خراسان جنوبی همه مدیران پای کار هستند گفت: اگر دولت ریل‌گذاری درستی انجام دهد، جامعه به سوی کرامت حرکت می‌کند.
حضور در میدان برای حل مشکلات از ویژگی دولتمردان دولت سیزدهم است

به گزارش آرانيوز از بیرجند، جواد قناعت صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی که به مناسبت نخستین روز از هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: با کار جهادی، حرکت‌های مؤمنانه و دلسوزانه و تلاش خالصانه شبانه روزی، کرامت کسب می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر دولت ریل‌گذاری درستی انجام دهد، جامعه به سوی کرامت حرکت می‌کند افزود: یکی از اقدامات شاخص دولت  در روزهای اول، تدوین سند تحول است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: تغییر و تحول در سه سطح شناختی، نهادی و فرایندی انجام می‌شود و تحول گرایی رویکرد حاکم بر دولت سیزدهم است.

قناعت با بیان اینکه حضور در میدان برای حل مشکلات از نزدیک، ویژگی دولتمردان دولت سیزدهم است و در خراسان جنوبی هم مدیرانی پای کار داریم گفت: پیش نیاز حرکت و تحول، ارتقاء سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی است که  سفرهای استانی با ارتباط دو سویه با مردم به این موضوع کمک می‌کند.

استاندار تصریح کرد: در سند تحول به 37 موضوع اصلی کشور و 134 چالش اساسی و راهکارهای عملیاتی توجه شده و این سند قابل ارزیابی و استناد است.

قناعت از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان بعد از 10 سال، افزایش صادرات نفتی، حذف امضاهای طلایی و عضویت ایران در شانک‌های به عنوان نمونه‌هایی از اقدامات دولت در یک سال گذشته یاد کرد.

وی تاکید کرد: یکی از کارهای اساسی که در سفرهای استانی انجام شد، شناسایی 270 محور اساسی با توجه به ظرفیت‌های هر منطقه بود و در دور دوم سفرها، علاوه بر پیگیری مصوبات دور اول، گام‌های اساسی در حوزه‌های مختلف برداشته خواهد شد.

 

برچسب ها: هفته دولت
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار