کد خبر: ۹۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
دبیر شورای اطلاع‌رسانی کهگیلویه وبویراحمد برنامه‌های هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد و گفت: ۴۱۲ پروژه و طرح اقتصادی افتتاح و‌کلنگ زنی می‌شود.
۴۱۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش آرانیوز از یاسوج، سید افضل حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، اظهار داشت: ستاد استانی بزرگداشت هفته دولت به ریاست دکتر احمدزاده استاندار تشکیل شده و متناظر آن ستادهای شهرستانی نیز فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه «دولت مردم» به عنوان شعار هفته دولت در سال 1401 اعلام شده است، عنوان کرد: برنامه‌های هفته دولت با حضور مقامات مختلف اجرایی انجام خواهد شد و از مرکز کشور هم در حوزه وزارت مهمانانی را در طول این هفته خواهیم داشت.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: شعار هفته دولت، شعار «دولت مردم» بوده و نامگذاری‌هایی هم برای هر روز آن در نظر گرفته شده است.

حسینی با بیان اینکه هفته دولت از دوم شهریور ماه آغاز می شود و روزهای هفته نام گذاری شده اند، گفت: دوم شهریور میثاق با ولایت نام گرفته،  سوم شهریور فساد ستیزی و عدالت، چهارم تحول و خلاقیت، پنجم شهریور خانواده و سلامت، ششم اخلاق و معنویت، هفتم شهریور دانش و پیشرفت و آخرین روز هفته دولت هم شجاعت و عقلانیت نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: مطابق با نام‌گذاری، برنامه‌هایی در استان اجرا خواهد شد که افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در همه مناطق استان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته دولت است.

مدیرکل حوزه استاندار گفت: 388 پروژه‌ عمرانی با اعتبار یک‌هزار و 840  میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود و افزون بر 24 پروژه با اعتبار 95 میلیارد تومان که زمینه اشتغال  268 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است در حوزه اقتصادی هم افتتاح می‌شود.

 حسینی حضور احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد، معاونین استاندار واعضای شورای اداری در گلزار شهدای یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و امام شهدا را سرآغاز برنامه های هفته دولت بیان کرد.

وی سرکشی از تعدادی خانواده معزز شهدا ، نشست های خبری مسئولین ارشد استانی ومسئولین دستگاه های اجرایی، سخنرانی آنها در نماز جمعه و سفرهای آنها به شهرستان های استان و گزارش عملکرد دولت مردمی و انقلابی و دستاوردهای نظام را از دیگر برنامه‌های هفته دولت اعلام کرد.

به گفته حسینی، تبیین دستاوردها وعملکرد دولت در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی واجتماعی، بهداشت و درمان، بیان برنامه های پیش رو و چشم انداز در استان از ظرفیت صدا و سیما و رسانه های گروهی در رسانه های مکتوب و غیرمکتوب، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای مردم اطلاع رسانی می‌شود.

 

وی حضور در برنامه زنده شبکه دنا و نشست خبری استاندار و معاونین و بیان برنامه‌های هر روز هفته دولت در گفتگوی ویژه خبری رادیویی و تلویزیونی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار