کد خبر: ۹۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
آصفری در صحن مجلس:
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامی که کانون وکلا انجام داده و انحصاری که وجود دارد، نمی‌گذارد کسانی که در آزمون شرکت کرده اند، قبول شوند. این انحصار باید شکسته شود.

انحصار کانون وکلا باید شکسته شود

به گزارش آرانیوز، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه اول شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: برخوردی که با طرح معلمان طرح مهرآفرین صورت می‌گیرد، خارج از ضوابط و قانون است.

وی بیان کرد: این افراد ۱۰ یا ۲۰ سال است که با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند و همه آن‌ها هم در مناطق محروم کشور خدمت می‌کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس مجوزی نداده است که معلمان مهرآفرین را در قانون رتبه بندی قرار ندهند، به آن‌ها علی الحساب داده شود و با آنها تسویه شود و از حضور آن‌ها استفاده نشود.

آصفری تاکید کرد: تجربه‌ای که آنها دارند به مراتب بیشتر از نیروهای جدید است. وزیر آموزش و پرورش نسبت به معلمان مهرآفرین توجه کافی داشته و نگذارد حق آن‌ها ضایع شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامی که کانون وکلا انجام داده و انحصاری که وجود دارد، نمی‌گذارد کسانی که در آزمون شرکت کرده‌اند، قبول شوند. این انحصار باید شکسته شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار