کد خبر: ۹۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
رئیس سازمان صمت استان سمنان:
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان از افتتاح ۱۴ پروژه صنعتی و معدنی طی هفته دولت در استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در پنج شهرستان به بهره‌برداری خواهند رسید.

۱۴ پروژه صنعتی و معدنی هفته دولت در استان سمنان افتتاح می‌شود

به گزارش آرانیوز ، علی تشنه دل ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت به میزبانی سازمان صمت سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته دولت سال جاری ۱۴ پروژه صنعتی و معدنی در استان افتتاح خواهد شد، ابراز داشت: این طرح‌های قابل افتتاح حوزه‌های مختلفی را در بر دارد.

وی ضمن بیان اینکه این طرح‌ها از هفته دولت به چرخه تولید استان سمنان افزوده می‌شود، افزود: صنایع غذایی، بهداشتی، صنایع فولادی و معدنی، نساجی، موتور سیکلت و دوچرخه، اوراق فشرده چوبی، انواع رگلاتور علمک گاز، فیلتر روغن خودرو، محصولات پلی اتیلنی و پلی آلومینیوم از جمله این طرح‌ها را در بر دارد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه برای این طرح‌ها حدود دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، ابراز داشت: علاوه بر افتتاح طرح‌ها کمک خواهد شد تا واحدهایی که نیازمند تسهیلات برای راه اندازی هستند نیز شناسایی و برای افتتاح تا پایان سال معرفی شوند.

تشنه دل با بیان اینکه با بهره برداری این طرح‌ها برای ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد، اضافه کرد: این طرح‌ها می‌تواند به اشتغال غیر مستقیم افراد بسیاری نیز کمک کند و باعث شکوفایی و رونق اقتصادی استان سمنان شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار