کد خبر: ۹۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: با احداث پست‌های برق در شهرکهای صنعتی قزوین، سرمایه‌گذاران جدید که در فازهای بعدی شهرک مستقر می‌شوند کمبود برق نداریم.

مشکل کمبود برق در شهرکهای صنعتی قزوین رفع می‌شود

به گزارش آرانیوز از قزوین؛ رضا صفاری، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در حاشیه جلسه با علی خلجی مدیر عامل برق منطقه زنجان، اظهارکرد: در راستای تحقق شعار سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و حمایت از سرمایه‌گذاران و با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های دستگاه‌های ذی‌ربط علی‌الخصوص استانداری، سازمان برنامه ‌وبودجه، برق منطقه‌ای زنجان و شرکت توزیع نیروی برق تکمیل زیرساخت‌های برق مورد نیاز صنایع با اولویت اراضی واگذار شده با ظرفیت ۱۵۰مگاوات در شهرکهای صنعتی کاسپین، لیا، حیدریه، آراسنج و قزوین (کوهین) آغاز می‌شود.

او افزود: میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای این پروژه زیرساختی و زیربنایی سه‌هزار و ۱۰۰میلیاردریال بوده که به‌صورت مشارکتی توسط شرکت شهرکهای صنعتی، سازمان برنامه‌وبودجه استان و برق منطقه‌ای زنجان تامین می‌شود.

صفاری گفت: با احداث این پست سرمایه‌گذاران جدید که در فازهای بعدی شهرک مستقر می‌شوند کمبود برق نداریم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان با مساحت ۳۲هکتار منعقد شده است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار