کد خبر: ۹۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
استاندار خراسان شمالی:
بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت:ارمغان سفر رئیس جمهور به استان اختصاص بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار بود و این تعهد برای پیشبرد اهداف استان رقم قابل توجهی است.

اعتبارات سفر رئیس جمهور موجب پیشبرد اهداف خراسان شمالی می‌شود

به گزارش آرانیوز ، محمدرضا حسین نژاد ظهر دو شنبه در همایش راهبردی حراست کل خراسان شمالی اظهار کرد: افق آینده این استان توسعه، پیشرفت و آبادانی در حوزه‌های مختلف خواهد بود و این امر با انسجام و مشارکت مردمی تحقق می‌یابد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تحقق شعار دولت مردمی باید در دستور کار تمام مسئولان قرار گیرد، گفت: در کنار اجرای قانون، حضور و مشارکت مردم موجبات توسعه را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در یک خانواده پدر و مادر حافظ و صیانت کننده فرزندان از آسیب‌ها و خطرات هستند، افزود: حراست نیز یک مجموعه را از انحرافات درونی، بیرونی، و نفوذ بیگانگان حراست می‌کند و مدیران و کارکنان سازمان‌ها، نیروهای مجموعه حراست را مانند پدر خود ببینند.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه حراست‌ها باید تسلط به قوانین و موضوعات صیانتی درون و برون سازمانی داشته باشند، گفت: شخصیت کاریزماتیک نیروی حراست به عنوان پدر مجموعه مَامَن و پناهگاه نیروهای سازمانی است و از سوی دیگر نیز در کنار مدیران به عنوان بازویی قدرتمند در ارائه اطلاعات درست به مدیریت می‌باشد.

وی افزود: دشمنان همواره به دنبال القای ناامیدی در مردم و بی کفایت نشان دادن مدیران نظام است و این در حالی است که حراست‌ها با ارائه اطلاعات درست به افکار عمومی به تبیین دستاوردهای نظام می‌پردازند.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: به رغم مشکلات اقتصادی، ارمغان سفر رئیس جمهور به استان اختصاص بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار بود و این تعهد برای پیشبرد اهداف استان رقم قابل توجهی است که تا دو سال آینده تخصیص می‌یابد.

حسین نژاد تصریح کرد: در هفته دولت با حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در شهرهای مختلف، به دنبال پاسخگویی مطالبات مردم خواهیم بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار