کد خبر: ۹۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی بیان کرد؛
بیرجند- مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: تکمیل پروژه های نوسازی مدارس به ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

اتمام طرح های نوسازی مدارس خراسان جنوبی نیازمند ۲۸۰میلیارد اعتبار

محمود چاوشان در گفت و گو با آرانيوز اظهار کرد: در حال حاضر در نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ۱۸۲ پروژه در دست اجرا داریم که شامل ۴۷۹ کلاس درس با ۷۴ هزار متر زیر بنا است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان‌کرد: از این ۱۸۲ پروژه تعداد ۱۴۴ پروژه با مشارکت خیرین نیک‌اندیش آغاز شده که نشان از همت والای آنان دارد.

چاوشان با اشاره به اینکه ۳۸ پروژه بدون مشارکت خیرین و تنها با سهم دولت در حال انجام است، ادامه داد: به بیان دیگر از ۴۷۹ کلاس درس در حال ساخت تعداد ۴۵۷ کلاس با مشارکت خیرین و ۲۲ کلاس درس تنها با سهم دولت ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اتمام طرح‌ها ۱۸۲ پروژه ۲۸۰ میلیارد تومان است که امیدواریم بتوانیم با تأمین آن هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: ان شاء الله تا مهر ماه امسال تمام مدارس شهری و روستایی خراسان جنوبی مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد خواهند شد.

چاوشان ادامه داد: سیستم گرمایشی استاندارد یا به صورت پکیج‌های مرکزی، بخاری‌های استاندارد هرمتیک و یا اسپیلت های دو کاربردی خواهد بود.

وی یادآور شد: در سال گذشته تعداد ۴۷ پروژه شامل ۱۷۴ کلاس درس به بهره برداری رسید که از این تعداد ۱۶۸ کلاس درس با مشارکت خیرین و ۶ کلاس تنها با سهم دولت ساخته شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار