کد خبر: ۹۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان:
سنندج- مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان از برگزاری هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ۱۱ محور و ۱۱ قالب خبر داد.

هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر کردستان در ۱۱ محور برگزار می شود

حجت رشیدی در گفت و گو با آرانيوز با اشاره به لزوم برگزاری با کیفیت جشنواره امسال خواستار توجه و دعوت از رسانه‌های شهرستان‌های استان برای حضور در جشنواره شد.

وی افزود: توجه ویژه به موضوعاتی مانند شعار سال، جهاد تبیین، حجاب و عفاف و شهدای انصار کردستان در این جشنواره از جمله تأکیدات است.

رشیدی اظهار کرد: محورها و قالب‌های این جشنواره شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

وی افزود: این جشنواره همچنین در ۱۱ قالب شامل گزارش خبری، گزارش تحلیلی و تحقیقی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان اعلام کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ اول اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در رسانه‌های دارای مجوز شامل نشریات مکتوب و خبرگزاری‌های کشوری و استانی منتشر شده باشد.

رشیدی افزود: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر در سه بخش و سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به پایگاه اینترنتی www.kurdistan.basijrasaneh.ir و یا شماره فضای مجازی ۰۹۳۰۸۵۹۷۱۱۳ و یا به آدرس سازمان بسیج رسانه کردستان در سپاه بیت المقدس تحویل نمایند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار