کد خبر: ۹۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در استان اصفهان حدود ۵۱ هزار نفر همکار شاغل در اداره آموزش و پرورش داریم و ۴۶ هزار نفر از آنها مشمول طرح رتبه‌بندی می‌شوند و رسته‌هایی که مشمول نمی‌شوند شامل اداری، خدماتی و غیرآموزشی است.
۴۶ هزار نفر از شاغلان آموزش و پرورش اصفهان مشمول طرح رتبه‌بندی می‌شوند

به گزارش آرانيوز ازاصفهان، هم‌زمان با اجرای سراسری طرح رتبه‌بندی معلمان، اضافه حقوق معوقه فرهنگیان مشمول در استان تا 31 مردادماه واریز می‌شود.

محمدرضا ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه در خصوص جزئیات طرح اظهار داشت: بحث رتبه‌بندی یکی از مطالبات معلمان در راستای اجرای سند تحول بنیادین و  ارتقا کیفیت فرایند یاددهی، یادگیری است که به فراز و فرودهایی همراه بود.

وی افزود: اکنون این طرح در مرحله رونمایی از سایت و بارگذاری مدارک است. این سامانه تحت عنوان سامانه رتبه‌بندی معلمان است. بارگذاری مدارک به ترتیب و براساس شماره سمت راست کد ملی است و نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام می‌کنند. بعد از آن در ادارات نواحی، اداره کل و وزارتخانه مدارک بررسی و رتبه همکاران مشخص می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: باتوجه به اینکه بارگزاری و بررسی مدارک یک تا سه ماه به طول می‌انجامد، به همین منظور وزارتخانه تصمیم گرفته علی‌الحساب تقریبا 50 درصد مطالبات ناشی از آن را با حقوق مردادماه به حساب مشمولین طرح رتبه‌بندی واریز کند تا رتبه مشخص شود و این عدد به عدد واقعی برسد.

ابراهیمی با اشاره به شرایط مشمولان این طرح تصریح کرد: در استان اصفهان حدود 51 هزار نفر همکار شاغل در اداره آموزش و پرورش داریم و 46 هزار نفر از آنها مشمول طرح رتبه‌بندی می‌شوند و رسته‌هایی که مشمول نمی‌شوند شامل اداری، خدماتی و غیرآموزشی است.

وی گفت: نیروهای آموزشی مشمول طرح هستند و نیروهای اداری و خدماتی مشمول طرح نمی‌شوند. البته نیروهای اداری دو دسته هستند. افرادی که به صورت آموزشی و فرهنگی استخدام شده‌اند و در ادارات مشغول هستند، شامل رتبه‌بندی می‌شوند و کسانی که به صورت اداری استخدام شده‌اند، مشمول طرح نیستند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار