کد خبر: ۹۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
استاندار البرز:
کرج- استاندار البرز از افتتاح ۲۳۸ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری حدود ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نفر خبر داد.

۲۳۸ پروژه طی هفته دولت در البرز افتتاح می‌شود

به گزارش آرانیوز، مجتبی عبداللهی بعد از ظخر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: امسال نیز همزمان با هفته دولت از ۲ تا ۸ شهریورماه، در تمامی شهرستان‌های استان پروژه‌های اثرگذاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس ۱۷۴ پروژه در بخش دولتی با اعتباری حدود ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در ۷ شهرستان استان افتتاح می‌شود.

عبداللهی گفت: از این تعداد ۲۹ پروژه برای شهرستان کرج، ۳۷ پروژه شهرستان ساوجبلاغ، ۲۵ پروژه شهرستان نظرآباد، ۱۵ پروژه شهرستان فردیس، ۲۸ پروژه شهرستان طالقان، ۱۸ پروژه شهرستان اشتهارد و ۲۲ پروژه به شهرستان چهارباغ تعلق دارد.

استاندار البرز افزود: همچنین ۶۴ پروژه در بخش خصوصی در ۶ شهرستان استان با اعتباری حدود ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی گفت: ۷ پروژه در شهرستان کرج با اشتغال ۱۹۴ نفر، ۱۲ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ با اشتغال ۴۹۸ نفر، ۱۲ پروژه در شهرستان نظرآباد با اشتغال ۶۰۷ نفر، ۸ پروژه در شهرستان فردیس با اشتغال ۲۸۰ نفر، ۲۱ پروژه در شهرستان اشتهارد با اشتغال ۸۵۰ نفرو ۴ پروژه در شهرستان چهارباغ با اشتغال ۳۱۰ نفر افتتاح می‌شود.

وی گفت: جای خرسندی دارد که امسال شاهد افزایش مشارکت بخش خصوصی با ۶۴ پروژه بزرگ هستیم که نشان از پویایی اقتصاد کشور دارد و نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار