کد خبر: ۹۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی:
بجنورد- مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی از ابلاغ ۱۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ۸۸۳ طرح مصوب از محل سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

تسهیلات مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی ابلاغ شد

سید علی میر کریمی در گفتگو با آرانیوز اظهار کرد: مبلغ نهایی کارشناسی شده برای تأمین نیاز مالی طرح‌های سرمایه گذاری و تأمین مالی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی فعال در استان از محل سفر ریاست جمهوری ۱۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان شمالی ادامه داد: هفته گذشته معاون اجرایی رئیس جمهور پرداخت این میزان تسهیلات ثابت و تسهیلات سرمایه در گردش به ۸۸۳ طرح مصوب را به خراسان شمالی ابلاغ کرد.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۸ هزار و ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت و مبلغ ۳ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش است که باید توسط ۱۲ بانک عامل به طرح‌های مصوب پرداخت شود.

میرکریمی گفت: تسهیلات ثابت مصوب به طرح‌های دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت خواهد شد تا این طرح‌ها تکمیل و بهره برداری شوند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه نرخ تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش مصوب سفر رئیس جمهور به استان ۱۸ درصد است، برای تولید، توجیه اقتصادی ندارد لذا استان از دولت تقاضا کرده تا نرخ تسهیلات برای استان‌های کمتر توسعه یافته از جمله خراسان شمالی مشمول یارانه شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار