کد خبر: ۹۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم:
قم_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم گفت: بانک ها تسهیلات مربوط به مصوبات سفر استانی دولت به قم را قبل آغاز دور دوم سفر به استان پرداخت کند.

بانک ها تسهیلات مصوبات سفر دولت به قم را قبل دور دوم پرداخت کنند

به گزارش آرانيوز ، محسن امیدیان بعدازظهر سه شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم اظهار داشت: مصوبات سفر دولت به استان قم برای بانک‌های مختلف متفاوت است و باید تلاش شود تا قبل از دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به قم اعتبارات لازم و مصوب شده در این سفر از سوی بانک‌ها تخصیص یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم افزود: در زمینه عملکرد بانک‌ها به جهت آنکه تمامی تعاملات اقتصادی کشور از طریق بانک‌ها صورت می‌گیرد و سیستم بانکی فشار مضاعفی متحمل می‌شوند دچار عقب افتادگی هستیم.

وی افزود: نقش بانک‌ها در حوزه اقتصاد بسیار پررنگ است و نباید شرایط دریافت وام به گونه‌ای باشد که افراد برای دریافت تسهیلات سرمایه گذاری مجبور به تغییر بانک باشند.

امیدیان ادامه داد: در شرایط فعلی اقتصادی کشور نیازمند همراهی مضاعفی از سوی بانک‌ها برای پروژه‌ها هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم در ادامه به مصوبه راه اندازی و تأسیس ۷ مگاوات برق مورد نیاز یکی از شرکت‌های بزرگ مستقر در شهرک صنعتی محمودآباد قم اظهار داشت: ضرورت دارد تا همزمان با پیشرفت‌های فیزیکی چنین طرح‌هایی، زیر ساخت‌های مورد نیز آنان نیز آماده شود که این امر موجب تسریع در تکمیل پروژه خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار