کد خبر: ۹۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه خراسان رضوی:
مشهد ـ رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۱۲ پایگاه حقوقی رایگان در حاشیه شهر مشهد مقدس دایر و افراد متخصص خدمات ارائه می‌کنند.

۱۲ پایگاه حقوقی رایگان در حاشیه شهر مشهد فعال است

به گزارش آرانيوز ، حمیدرضا آفرین بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری مرکز وکلای خراسان رضوی اظهار کرد: مراجعه به وکیل قبل از انعقاد قرارداد موضوعی است که باید مورد توجه شهروندان قرار گیرد، چراکه در این صورت، شهروندان زمان و هزینه کمتری را برای رسیدن به نتیجه صرف می‌کنند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه خراسان رضوی بیان کرد: مرکز وکلای استان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۸ هزار مشاوره رایگان در استان از طریق سامانه ۱۲۹ ارائه داده است.

وی افزود: از ۱۸ هزار مشاوره رایگان و پاسخگویی، پس از تهران دومین میزان از ارائه خدمات در راستای صیانت از حقوق شهروندان به شمار می‌رود.

آفرین بیان کرد: حمایت از افراد بدون استطاعت مالی در دعاوی حقوقی را یکی از برنامه‌های مرکز وکلای قوه قضائیه خراسان رضوی است.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه خراسان رضوی اظهار کرد: هیچ فردی نباید به دلیل مشکلات مالی از حق وکیل محروم باشد، از این رو این مرکز پس از احراز شرایط افراد به صورت رایگان و در قالب وکالت تسخیری از آنها حمایت خواهد کرد.

وی همچنین عنوان کرد: ۱۵۰ مورد وکالت تسخیری از ابتدای سال جاری تاکنون و ۱۳۰ مورد وکالت معاضدتی از سوی مرکز وکلای قوه قضائیه در استان صورت گرفته است که با توجه به آمار گذشته در شرایط مطلوبی قرار داریم.

نظرشما
پربازدیدها