کد خبر: ۹۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
نخستین همایش معاونت حقوقی بانک سپه در محل همایش‌های بانک با حضور آیت اله ابراهیمی مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل، معاون حقوقی، مدیران، مسئولان و حقوقدانان برگزار شد.

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سپه دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در نخستین همایش معاونت حقوقی بانک، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اصحاب شهادت طلبش را مصداق واقعی آگاهی، ایمان، شجاعت و فداکاری خواند که حامل درس‌ها و عبرت‌های فراوانی برای ماست.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به ضرورت برگزاری گردهمایی در معاونت‌های مختلف خاطرنشان کرد: حوزه حقوقی در سازمان های اقتصادی و به‌ویژه در نظام بانکی به‌عنوان یک رکن موضوعیت دارد، بنابراین اهتمام به تقویت حوزه حقوقی در بانک اجتناب‌ناپذیر است.
دکتر ابراهیمی ضمن تشریح رابطه مستقیم پیچیدگی های سازمان با نوآوری های حقوقی، گفت: پیچیدگی های روز افزون حوزه کسب و کار و رفتار ذینفعان، ضرورت عمق بخشی و نوآوری در حوزه های حقوقی بانک را دو چندان می کند.
دکتر ابراهیمی به همکاران معاونت حقوقی توصیه کرد که به منظور پیشگیری از بروز مشکلات، مفاهیم حقوقی را در بدنه بانک بسط و توسعه دهند و تاکید کرد: ترویج مفاهیم حقوقی مرتبط با مشاغل بانک و پیش‌بینی استمرار آموزش‌ها در حوزه حقوقی برای همه کارکنان الزامی است و ضرورت دارد ضعف اطلاعات پایه و بینش حقوقی را با برنامه ریزی منسجم مرتفع کنیم.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اعتماد نظام اسلامی به بانک سپه، گفت: همه مدیران باید در حوزه تربیت مدیر و جانشین پروری تلاش کنند و با نگاه تقویت پتانسیل ها و بهبود نقاط قوت، مدیرانی جهادی و شایسته پرورش دهند تا بانک بتواند به عنوان تربیت کننده و صادر کننده مدیر در جهت کمک به توسعه کشور نقش ایفا کند.
دکتر ابراهیمی مسئولیت نظارت و کنترل بر واحدهای حقوقی مناطق و شرکت ها را بر عهده معاونت حقوقی دانست و تصریح کرد: بانک سپه در حوزه امور حقوقی باید سرآمد سیستم بانکی باشد و در طرح تحول بانک باید به ضرورت نقش آفرینی بانک سپه در حوزه حقوق بانکی در کشور توجه کند.
مدیرعامل بانک سپه در پایان با بیان اینکه یکپارچگی 7 بانک کار بسیار سختی بود که با عنایت الهی و اراده همکاران با موفقیت انجام شد، از همه کارکنان خواست با نیت کار برای خدا در طرح تحول راهبردی بانک سپه در افق سال 1404 همدلانه تلاش کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار