کد خبر: ۹۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
سروری:
سروری گفت: مسئله اصلی دولت انقلابی، حل مشکلات مردم است و از این رو از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم که در خصوص ظرفیت عظیم مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب مداخله کنند.

رئیس جمهور به موضوع مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران ورود کندبه گزارش آرانیوز،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران در هشتاد و ششمین جلسه شورا ضمن تبریک به اعضای شورا بابت مانور انسجام و اقتدار سیاسی در جلسه قبلی گفت: کسانی که موفقیت شورا و شهرداری را بر نمی‏ تابند، از ماه‌ها قبل شروع کرند به برنامه ریزی تا بگویند که شورای ششم درگیر جنگ قدرت است. اما آنان نمی‌دانند که میان اعضای شورا و رئیس شورا رابطه شاگرد و استادی و پدر و فرزندی برقرار است و ما حضور مهندس چمران را به عنوان یک نعمت برای کشور و برای شورا می‌بینیم، اما آنان فکر می‌کنند، چون خودشان اسیر قدرت هستند، در شورای شهر هم همه برای قدرت فعالیت می‌کنند. شورا با همه چالش‌هایی که با آن مواجه است، اما روز یکشنبه پاسخ روشنی به کسانی که به حرکت شورا در مسیر تفکر غلط آنان دل بسته بودند، داده شد و از همین روی این روز را روز اقتدار و انجسام سیاسی شورا‌ها می‌دانم.

سروری در ادامه با بیان اینکه تهران چند روز بخاطر نمایشگاه بین المللی، قفل مطلق بود و تمام پارکینگ‌های نمایشگاه پر شده بود، گفت: مسئله اصلی دولت انقلابی، حل مشکلات مردم است و از این روی از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم که درخصوص ظرفیت عظیم مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب مداخله کنند. در زمان دکتر قالیباف هزینه‌های زیادی در شهر آقتاب صورت گرفته و تولید ظرفیت شد و این درحالیست که ما بخاطر نمایشگاه بین المللی شهر را قفل کرده و آسایش مردم را مختل می‏ کنیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها از مسئولین و ریاست جمهوری درخواست کرد که شخصا در این موضوع دخالت کرده و اجازه ندهند که این روند نگران کننده و مخل آسایش مردم ادامه پیدا کند. برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند صنعت و ساختمان در جایی که پیک ترافیک است هیچ توجیهی ندارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری منطقه ۱۸ بابت مجتمع برنا که ۷ هزار میلیارد آورده برای شهرداری ایجاد کرد، تشکر نمود و گفت: مهمترین مشکل ادامه پروژه بروجردی با این اتفاق حل شد.

وی خاطرنشان کرد: حکمرانی معیوب یعنی عدم استفاده از قدرت برای حل مشکلات مردم و لذا خوشحالیم که شهرداری با موضع قاطع، اینچنین یکی از معضلات ده‌ها ساله هر را حل کرد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار