کد خبر: ۹۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
استاندار کردستان گفت؛ امیدافرینی یکی از مهمترین نیازهای امروز جامعه است و رسانه‌ها باید به عنوان یک وظیفه این موضوع را دنبال کنند.

به گزارش آرانیوز از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سنندج اظهار کرد: امروز در فضای رسانه‌ای دنیا با کارزار جنگ روایت‌ها مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه امیدافرینی از مهمترین نیازهای امروز در جامعه است، تصریح کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های رسانه‌ها امیدآفرینی است.

استاندار کردستان بر نقد منصفانه از عملکرد مسؤولان در رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: اگر ضعفی وجود دارد باید منصفانه و دقیق با مختصاتی که وجود دارد نقد شود.

به گفته زارعی‌کوشا، اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف از سوی رسانه‌ها به‌طور کاملا واقعی بیان شود‌.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های بر زمین مانده در سطح استان و تاکید بر ضرورت اتمام آنها افزود: مجتمع فرهنگی در روبه‌روی استانداری سنندج با گذشت ۲۰ سال هنوز به بهره‌برادری نرسیده و مردم سال‌ها است این پروژه نیمه‌تمام را نظاره‌گر هستند.

استاندار کردستان در ادامه بر استفاده از فضاها و ظرفیت‌ها در استان در راستای خدمت به مردم تأکید کرد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: در مورد مسکن خبرنگاران افرادی که واجد شرایط هستند و فرم ج آنها سبز است پروژه ویژه خبرنگاران را کلید می‌زنیم.

وی در پایان با بیان اینکه هیچ دستگاه اجرایی حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد، گفت: از دستگاه‌های اجرایی استان نمی‌بینید که از یک رسانه شکایت کنند اما حقوق اشخصاص جای خود را دارد

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار