کد خبر: ۹۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
فرماندار ساوجبلاغ گفت: بنا داریم طبق برنامه‌هایی که در دستورکار قرار گرفته است فرهنگیان فاقد مسکن شهرستان ساجبلاغ صاحب خانه شوند.

به گزارش آرانیوز از کرج، محمدرضا البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش، گفت: وجود ۹۰۰ فرهنگی بدون خانه برای ما خبر خوشی نیست و بنا داریم طبق برنامه‌هایی که در دستورکار قرار گرفته است فرهنگیان فاقد مسکن شهرستان ساجبلاغ صاحب خانه شوند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: ما برای خانه دار شدن همه شهروندان دغدغه داریم وبا برنامه ریزیهایی که انجام خواهیم داد به دنبال آن هستیم تا تمامی کارمندان دولتی فاقد مسکن و همچنین شهروندان فاقد مسکن را با استفاده از ظرفیتهای موجود در شهرستان صاحب مسکن کنیم. 

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید ۸ مدرسه جدید که از این تعداد، ۴ مدرسه در شهر جدیدهشتگرد و چهار مدرسه در نقاط دیگر شهرستان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، به فضاهای آموزشی شهرستان ساوجبلاغ افزوده خواهد شد. 

البرزی افزود: بایستی دغدغه اصلی اداره آموزش و پرورش فقط ارتقاء هدف اصلی خود در حوزه آموزش و تربیت دانش آموزان باشد و سازمان‌های دیگری متولی ساخت و ساز و تکمیل مدارس هستند. 

تمرکز آموزش و پرورش متمرکز مسائل تربیتی باشد

همچنین حجت الاسلام والمسلمین مختاری، امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ، ضمن تشریح وظیفه اصلی آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه گاهی عمده انرژی مدیران آموزش و پرورش صرف مسائل حاشیه‌ای و ساخت و ساز مدارس می‌شود که مدیران را از وظیفه اصلی شأن در مسئله آموزش و تربیت دور می‌کند که به ضرر جامعه حوزه آموزش و تربیت است. 

وی افزود: باید مناطقی که در سطح شهرستان در حوزه فضاهای آموزشی دارای مشکل است یا در آینده به مشکل برمی خورد شناسایی و راهکارهای لازم برای آن اندیشیده شود تا مشکل کمبود فضای آموزشی برای حضور دانش آموزان پیش نیاید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار