کد خبر: ۹۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
فرمانده انتظامی اشتهارد خبر داد؛
البرز- فرمانده انتظامی اشتهارد از دستگیری پنج خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در اشتهارد

سرهنگ علی عزیزی در گفت‌وگو با آرانیوزاظهار کرد: به منظور کاهش و پیشگیری از جرایم و برخورد جدی با مخلان امنیت مردم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به مشارکت فعال کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی این شهرستان، افزود: در این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی ۵ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر که در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیری موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی اشتهارد با اشاره به دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در این طرح، اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی متهمان تاکنون به ۳ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس، در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار