کد خبر: ۹۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
دکتر کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان و رئیس پژوهشکده این شورا و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ساختمان وزارت خارجه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

دیدار کدخدایی و امیرعبداللهیان درباره پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانیبه گزارش آرانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، دکتر عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان و رئیس پژوهشکده این شورا و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ در وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.

محور اصلی گفتگو در این دیدار پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور سردار سرافراز مبارزه با تروریسم، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

دکتر امیر عبداللهیان در این دیدار با اشاره به فعالیت کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور شهید سلیمانی در وزارت امور خارجه اظهار داشت: مصمم هستیم در تعامل با قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و همچنین بهره مندی از ظرفیت‌های علمی حقوقدانان، اجرای عدالت نسبت به مرتکبین این جنایت محقق گردد.

دکتر کدخدایی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت پیگیری فعال موضوع، ابراز امیدواری کرد این مطالبه برحق مردمی و مهم، در مسیر حقوقی خود هر چه سریعتر به نتایج مطلوب منتهی شود.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار