کد خبر: ۹۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم گفت: قطعا از پیکر شهیدان تازه تفحص شده استقبال گرمی خواهد شد.

قطعا از پیکر شهیدان تازه تفحص شده استقبال گرمی خواهد شد

به گزارش آرانیوز سید مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به کشور گفت: در حالی که طی این سالها بسیاری از مردم و خانواده ها در آرامش و راحتی به سر می‌برند، برخی از خانواده‌های شهدا از پیکر عزیزانشان بی‌خبر و چشم انتظار بازگشت آنها هستند.

وی با اشاره به امنیت حاکم بر کشور افزود: صلح و آرامشی که داریم نتیجه خون شهداست، چراکه خانواده و فرزندانشان را رها کردند و جانشان را کف دست گرفتند و برای دفاع از ارزش ها، مقدسات و حریم اهل بیت(ع) جانشان را تقدیم اسلام و تمامیت ارضی کشور کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: باید این اقدامات را ارج بنهیم و قدردان شهدا و خانواده هایشان باشیم و اجازه ندهیم خونشان پایمال شود چراکه جانشان را برای حفظ نظام و ارزش ها داده اند و ما باید از راه آنها پیروی کنیم و اهدافشان را مد نظر قرار دهیم. ملت ما قدردان است و قطعا از پیکر پاک و مطهر شهیدان استقبال گرمی می شود و انشاالله با شکوه هرچه بیشتر به آرامگاه ابدی رهسپار خواهند شد.

محفوظی با اشاره به شهادت سردار اسکندری در کنار سربازانش گفت: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ گاه فرماندهان نمی ایستند و به سربازان دستور پیشروی بدهند، بلکه همواره به جلو حرکت می کنند و به سربازان می گویند پشت سر ما بیائید، فرماندهان ما در نیروهای مسلح  در هر میدانی جلودار بوده اند و در هرکارزاری به ایفای نقش می‌پرداختند. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بازگشت پیکر شهید روحانی تازه تفحص شده تصریح کرد: در دفاع مقدس و دفاع از حرم شاهد حضور روحانیون بوده‌ایم و این عزیزان همیشه در صحنه حضور داشته‌اند که این امر قطعا قابل تقدیر است. 

انتهای پیام/

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار