کد خبر: ۹۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
سرپرست شرکت برق لرستان مطرح کرد؛
خرم‌آباد- سرپرست شرکت توزیع برق لرستان از آمادگی این شرکت برای تامین روشنایی حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی استان در ایام محرم خبر داد.

تامین روشنایی حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی لرستان در ایام محرم

به گزارش آرانیوز، مهران امیری امروز دوشنبه در جلسه با جایگاه داران و مسئولان مواکب لرستان در ماه محرم گفت: شرکت توزیع برق آماده ارائه خدمات به این عزیزان برای روشنایی حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی در ایام محرم است.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در ماه محرم همکاری لازم با سازمان تبلیغات اسلامی و عتبات عالیات برای تأمین برق مطمئن و پایدار و جلوگیری از خطرات احتمالی در جایگاه‌ها و مواکب را دارد.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان افزود: از مداحان اهل بیت انتظار داریم که آحاد مختلف مردم را تشویق کنند که درزمان پیک بار از برق کمتری استفاده کنند و برق را به صورت بهینه مصرف کنند تا شرکت برق بتواند به بهترین نحو ممکن خدمت رسانی به مردم را داشته باشد.

امیری ادامه داد: تأمین برق جایگاه‌های اصلی و خیمه‌ها در مراسم مذهبی به ویژه در ایام عزاداری سید و سرور شهیدان امام حسین (ع) در خیابان‌های سطح شهرها به عهده شرکت توزیع برق استان است و در مواردی که حادثه‌ای رخ دهد، پرسنل این شرکت با عشق و علاقه به امام حسین (ع) و یاران با وفایش در خدمت هیئت‌ها هستند و نسبت به رفع مشکلات برقی آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار