کد خبر: ۹۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مدیر کل زندان‌های استان البرز:
البرز- مدیرکل زندان‌های البرز با بسان اینکه واکسیناسیون کرونا در زندان‌های استان البرز با جدیدت انجام می‌شود، گفت: مددجویان البرزی دوز چهارم واکسن کرونا را دریافت کردند.

واکسیناسیون کرونا در زندان‌های استان البرز با جدیدت انجام می‌شود

علی چهار محالی در گفت‌وگو با آرانیوز اقدامات انجام شده در خصوص کنترل ویروس کرونا در زندان‌های استان را از بدو شیوع این ویروس تا کنون موفق ارزیابی کرد.

وی با اشاره به این اقدامات افزود: انجام روزانه تست pcr از زندانیان جدیدالورود و سربازان وظیفه و کارکنان، انجام ۴ مرحله واکسیناسیون همگانی در زندان‌ها، اجرای قرنطینه ۳ لایه، مقوی و مغذی سازی وعده‌های غذایی، توزیع ماسک، ضد عفونی اماکن و … از جمله اقدامات صورت گرفته در جهت جلوگیری از ورود ویروس کرونا به داخل زندان هاست.

مدیر کل زندان‌های استان البرز تعامل خوب دانشگاه علوم پزشکی البرز مخصوصاً در واکسیناسیون دز چهارم زندانیان و اقدامات مؤثر کارکنان زندان‌های استان به ویژه کارکنان حوزه بهداشت و درمان را در مهار این ویروس بسیار مهم و ستودنی برشمرد.

وی متذکر شد: همزمان با اوج گرفتن موج چهارم کرونا در کشور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز، زندانیان این استان دُز چهارم واکسن کرونا را همزمان با دیگر هموطنان در کشور دریافت کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار