کد خبر: ۹۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
رئیس جمهور:
فیروزکوه- رئیس جمهور با اشاره به اینکه حضور عمده امدادگران در سیل نتیجه ایجاد روحیه همبستگی در مردم است گفت: بعد از امداد و نجات و اسکان باید کمک کرد تا خانه ها سامان یابند.

حضور عمده امدادگران در سیل نتیجه ایجاد روحیه همبستگی در مردم است

به گزارش آرانیوز ، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، عصر شنبه در جمع مردم مزدران با اشاره به اینکه نیروهای امداد و نجات با تمام توان در صحنه حضور یافته اند اظهار داشت: از حضور این نیروهای پرتلاش تشکر می‌کنم و از همه مردم هم می‌خواهیم که نسبت به این موضوع احساس وظیفه و مسئولیت داشته باشند.

رئیس جمهور با بیان اینکه پیگیر اخبار در مناطق سیل زده بوده اند گفت: استاندار تهران، معاون اول و وزیر کشور نیز آخرین اطلاعات و اخبار را گزارش داده اند اما خواستم شخصاً در محل حادثه و میدان حاضر شوم و به تمام عوامل خدا قوت بگویم.

رئیسی عنوان داشت: در حال حاضر در کشور ۱۴۰ شهرستان درگیر سیل است، ۵۵۰ روستا دچار آسیب شده و در مجموع ۶۶۱ نقطه از کشور دچار حادثه شده اند و تمام مردمی که دچار حادثه هستند.

وی افزود: مردم برای کمک آمده اند و ماشین آلات و تجهیزات و نیروها از سراسر استان کار را دنبال می‌کنند و از بچه‌های سپاه و بسیج و همچنین نیروهای امداد و نجات و همه کسانی که در مناطق آسیب دیده کمک می‌کنند تشکر می‌کنیم.

آیت الله رئیسی عنوان داشت: روحیه همبستگی که امام راحل و رهبری در مردم ایجاد کردند، امروز کاری کرده که هر چه می‌بینیم نیروی امدادگر است، این بسیار ارزشمند است؛ بعد از امداد و نجات و اسکان کار تازه شروع می‌شود و باید به دوستان کمک کرد تا خانه‌ها سامان یابند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار