کد خبر: ۹۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
استاندار زنجان از آماده‌باش تمام نیروهای امدادی این استان تا دوشنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ خبرداد.
استاندار زنجان: آماده‌باش نیروهای امدادی تا دوشنبه ادامه دارد

به گزارش آرانیوز از زنجان ، چند روزی است که بارش‌های سیل‌آسا در اقصی نقاط کشور آغاز شده و نیروهای امدادی در بیشتر استان‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند؛ دستور آماده‌باش به فرمانداران استان زنجان هم از روز چهارشنبه پنجم مرداد صادر شده و تمام نیروهای امدادی در تمام شهرستان‌های استان بابت بارش‌های سیل آسا و جاری شدن سیل به حالت آماده‌باش درآمدند.

در همین راستا  مانور ساعت صفر جهت بررسی آمادگی مسئولان و نیروهای امدادی در روستای جوقین شهرستان ایجرود برگزار شد. بارش‌های نسبی در ایجرود از روز گذشته برگزار شد و رودخانه روستای جوقین نیز نیمه خروشان شد. البته طبق اظهار نظر سایر فرمانداران استان ، فعلاً بارش‌های باران در دیگر نقاط استان آغاز نشده است.

محسن افشارچی استاندار زنجان در حاشیه این مانور به خبرنگار تسنیم گفت: خوشبختانه تاکنون مورد خاص خسارتی  و مالی در استان رخ نداده است.

 

وی گفت: هدف از برگزاری مانور ساعت صفر این بود که آمادگی مدیران و مسئولان مربوطه را بسنجیم و خود را مقابل حوادث احتمالی بسنجیم.

استاندار زنجان گفت: تا روز دوشنبه آماده‌باش ادامه دارد و امیدواریم بارش‌های باران خسارت آنچنانی وارد نکند‌. البته خسارت‌های جزیی در حوزه کشاورزی در شهرستان ایجرود وارد کرده که باید برآورد این خسارات توسط کارشناسان محاسبه شود.

 

 
برچسب ها: سیل
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار