کد خبر: ۹۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
 
بازدید مدیرعامل بیمه ایران از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی کشور

مدیر عامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران و هیات همراه صبح چهارشنبه( ۵ مرداد ۱۴۰۱) از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در محل دائمی نمایشگاه های بین الملی تهران بازدید کردند.

 

 به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی در دیداری صمیمی با همکاران و مدیران حاضر در غرفه شرکت سهامی بیمه ایران و شرکت های تابعه که در نمایشگاه امسال به صورت متمرکز حضور دارند، از زحمات همکاران حاضر در غرفه قدردانی و تشکر کرد.

وی در دیداری کوتاه با یکی از پیشکسوتان بیمه ایران -آقای ضرابی- که در غرفه حضور داشت، ضمن تکریم و شنیدن خاطرات شیرین و تجربیات ذیقیمت ایشان، در سخنانی کوتاه از طرح تاسیس «خانه فرهنگ بیمه ایران» خبر داد و گفت: این خانه فرهنگ که مراحل راه اندازی آن به سرعت در حال انجام است، با هدف تکریم از بازنشستگان و پیشکسوتان شرکت، مکان فرهنگی مناسبی است که با امکانات تدارک دیده شده در آن (مثل کتابخانه و کافی شاپ و . . .)، به محلی برای تعامل بازنشستگان، پژوهشگران و دیگر همکاران بدل خواهد شد.

شریفی اضافه کرد: در قالب طرح تاسیس خانه فرهنگ بیمه ایران، طرح تهیه و تدوین تاریخ شفاهی بیمه ایران با هدف جمع آوری، ثبت و انتقال خاطرات و تجربیات پیشکسوتان بیمه ایران نیز در محل خانه فرهنگ به اجرا گاشته می شود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، در ادامه از محل استقرار شرکت های زیر مجموعه بیمه ایران در غرفه شرکت، از جمله شرکت هلدینگ کسب و کار سبا، شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران، شرکت مهرسیاحت سبا، شرکت بیمه اتکایی ایران معین، مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا (ارائه دهنده خدمات آموزشی، دانشگاهی و پژوهشی)، صندوق سبدگردان آسال و شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ بازدید کرد و تلاش همکاران در ارائه خدمات بی منت به مردم را ستود.

مهندس شریفی و هیات همراه در ادامه و پس از بازدید از غرفه بیمه مرکزی ایران، از تعدادی دیگر از غرفه های شرکت های بیمه حاضر در نمایشگاه بازدید به عمل آورد. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار