کد خبر: ۹۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از روز گذشته بارندگی شدید، 8 شهرستان و ۳۵ روستای جنوب استان را گرفتار سیلاب کرده است.

علیرضا شهرکی امروز در گفت‌وگو با آرانیوز در زاهدان اظهار کرد: از روز گذشته بارندگی هشت شهرستان و ۳۵ روستای جنوب استان را گرفتار سیلاب کرده است. خدمات رسانی به روستاها با قوت تداوم دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: فعالیت این سامانه بارشی که اکثر نقاط سیستان و بلوچستان را در بر می گیرد تا  اواخر هفته جاری با شدت کمتر تداوم دارد.

شهرکی افزود: با توجه به هشدارهای دریایی و مواج شدن دریا از فعالیت تمامی صیادان بنادر جنوبی سیستان و بلوچستان تا پایان هفته جلوگیری به عمل می‌آید و ادارات کل شیلات و بنادر و دریانوردی استان در این زمینه اطلاع رسانی و فرمانداری ها نیز موضوع را پیگیری و رصد می کنند.

وی تصریح کرد: تیم‌های امدادی و خدمات رسان همچون برق، آب و  ارتباطات در مناطق آسیب‌پذیر حضور یافته تا در صورت بحران و بروز خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع مشکل اقدام کنند.

شهرکی با بیان اینکه هیچگونه خسارت جانی تا این لحظه گرارش نشده، بیان کرد: چند مورد گرفتار شدن خودرو ها و کودکان را در سیلاب داشتیم که با کمک نیروهای امدادی نجات یافتند، تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده نیز ادامه دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار