کد خبر: ۹۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس اعلام کرد؛
شیراز - رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری اردوی جهادی هنرمندان استان در دو بازه زمانی ۶ مرداد و ۹ شهریورماه سال جاری خبر داد.

خدمت‌رسانی جهادی هنرمندان فارس در ایام تابستان

به گزارش آرانیوز، مجید میکائیلی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری اردوی جهادی هنرمندان استان خبر داد و گفت: سازمان بسیج هنرمندان فارس مطابق رسالت و مأموریت خود برنامه‌های متنوعی را در طول سال متناسب با ایام و مناسبت‌ها اجرا می‌کند که یکی از آن‌ها برپایی اردوهای جهادی در ایام فراغت تابستان است.

وی افزود: نخستین اردوی جهادی بسیج هنرمندان فارس در تاریخ ۶ مردادماه به مناسبت گرامیداشت پیام ۹ بندی رهبر معظم انقلاب خطاب به گروه‌های جهادی اجرا خواهد شد.

میکائیلی تصریح کرد: دومین اردو نیز در تاریخ ۹ شهریورماه سال جاری در ایام گرامیداشت حضور رهبر انقلاب در یاری‌رسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان فردوس و تشکیل اولین هسته‌های حرکت‌های جهادی مردمی توسط ایشان برپا خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه اردوهای مذکور در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان نواحی و شهر شیراز اجرا خواهند شد، افزود: در این اردوها هنرمندان بسیجی متناسب با توانایی و هنر خویش همراه با سایر جهادگران به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس همچنین از فعالیت ۳۰ گروه جهادی هنرمندان در سطح استان خبر داد و گفت: این گروه‌های جهادی در سامانه مربوط به گروه‌های جهادی در سطح استان ثبت شده‌اند که در طول سال به مناسبت‌های مختلف به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

میکائیلی یادآور شد: اردوی جهادی هنرمندان با همکاری سازمان بسیج سازندگی فارس، حوزه هنری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه‌ها اجرا خواهند شد که متولی اجرای آن‌ها هم کانون‌های بسیج هنرمندان نواحی سپاه در سطح شهرستان‌ها خواهند بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار