کد خبر: ۹۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
رئیس کل دادگستری گلستان:
گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با رفع موانع گردشگری روستای زیارت تمام تلاشمان را می کنیم تا این روستا به پایلوت گردشگری تبدیل شود.

روستای زیارت گرگان با رفع موانع موجود پایلوت گردشگری می شود

به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی در جمع نمایندگان مردم روستای تاریخی و گردشگری زیارت گرگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی گلستان اظهار کرد: با رونق گردشگری زیارت جلوی ساخت و ساز غیر مجاز در روستا گرفته می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: زیارت مواهب خدادادی مانند جنگل، آبشار، رودخانه، کوهستان و آبگرم دارد ولی متاسفانه اقدام قابل توجهی در حوزه گردشگری آن انجام نشده است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم ساخت و سازهای غیرمجاز برای همیشه در این منطقه متوقف شود، باید ظرفیت گردشگری زیارت توسعه پیدا کند.

آسیابی همچنین تصریح کرد: دستگاه قضایی با ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کند و همزمان با تامین منافع اهالی روستا و رفع موانع گردشگری اقدام کرده در صورت نیاز با ابزار قهری این کار را انجام می‌دهیم.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه روستای زیارت گرگان پایلوت گردشگری می‌شود، تاکید کرد: دستگاه قضا تمام قد در کنار مردم روستای زیارت گرگان برای احیای ظرفیت‌های فراوان در بخش اشتغالزایی نظیر گردشگری، کشاورزی و دامپروری است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار