کد خبر: ۹۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی، از تشکیل کمیته تخصصی ارزیابی برنامه های بازدید یکشنبه‌های تولید و پیگیری و نظارت بر اجرای مصوبات این برنامه خبر داد.
کمیته پیگیری و نظارت بر اجرای مصوبات یکشنبه‌های تولید در آذربایجان‌غربی تشکیل می‌شود

به گزارش آرانیوز از ارومیه ، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌ غربی، جواد کرمی شامگاه یکشنبه در جلسه کمیته تخصصی ارزیابی و انتخاب واحدهای تولیدی برای یکشنبه‌های حمایت از تولید، اظهار داشت: در راستای افزایش اثربخشی و پاسخگویی شفاف به واحدهای تولیدی و افکار عمومی این کمیته با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال و نیز سیاست‌های ویژه دولت برای روان‌سازی چرخ تولید جهت بهبود معیشت مردم، برنامه یکشنبه‌های تولید را راهکاری موثر در این راستا عنوان کرد و افزود: مقام عالی استان اهتمام ویژه ای به حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رفع موانع و تسهیل فعالیت آنها دارد.

کرمی گفت: با تشکیل کمیته تخصصی یکشنبه‌های تولید فرایند تدوین برنامه و دستورالعمل‌های لازم، انتخاب واحدهای تولیدی، ارزیابی بازدیدها و پیگیری و نظارت دقیق بر مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده به صورت هدفمند و تخصصی دنبال خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌ غربی، با اشاره اهمیت مقوله اشتغال در سیاست‌های اقتصادی استان تصریح کرد: اشتغال بخش دوم تولید است، اگر تولید تقویت نشود، اشتغال به وجود نمی‌آید و هر نوع اشتغالی که بدون توجه به اصل تولید ایجاد شود، اشتغال ناپایدار و مقطعی خواهد بود.

کرمی با اشاره به دو محور "پشتیبانی" و "رفع موانع" به عنوان نیازمندی‌های اساسی تولید و تصریح آن در شعار سال گفت: تمرکز یکشنبه‌های تولید به عنوان یک ایده نو با محوریت رفع موانع و تسهیل‌سازی و پشتیبانی در دستور کار قرار گرفته و با توجه به شعار سال، این موضوع با جدیت و قوت بیشتری در حال اجرا است.

 

وی هماهنگی بین بخشی را یک اصل اساسی برای رفع موانع دانست و گفت: با تشکیل کمیته تخصصی این هماهنگی و هم افزایی شکل منسجم‌تری به خود خواهد گرفت.

 

 
برچسب ها: آذربایجان غربی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار