کد خبر: ۹۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
شهردار زنجان:
زنجان-شهردار زنجان گفت: همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان با شهرداری زنجان در زمینه عمران شهری ضروری است.

همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان با شهرداری زنجان ضروری است

به گزارش آرانیوز ، علیرضا فیروزفر ظهر یکشنبه در جلسه عمران شهری زنجان در محل استانداری زنجان، گفت: از اسفند سال گذشته تا پایان تیرماه امسال بیش از ۴۵ هزار و ۵۶۹ تن آسفالت ریزی در مناطق مختلف شهر زنجان به ویژه مناطق محروم انجام شده است.

وی به تناژ آسفالت ریزی توسط سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری اشاره کرد و ابراز داشت: با همکاری اکیپ‌های امانی، پیمانکاران ترمیم و لگه گیری آسفالت به خوبی انجام شد.

شهردار زنجان، با بیان اینکه تناژ آسفالت‌ریزی توسط پیمانکار تراش و روکش آسفالت توسط دو پیمانکار خصوصی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز به میزان ۲۳ هزار و ۸۰۰ تن بود که آسفالت سرد اجرا شده نیز ۱۲۰ تن بوده است، گفت: نوسانات قیمت قیر، عدم اختصاص قیر رایگان، تغییرات قیمت دستمزد، مصالح و عدم شرکت پیمانکاران، کمبود ماشین آلات و نیروی انسانی از مشکلات نهضت آسفالت در زنجان است.

فیروزفر با بیان اینکه همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان با شهرداری زنجان در زمینه ضروری است، تاکید کرد: کار جهادی، ویژه و انقلابی بیش از هر دوره‌ای ضرورت دارد و باید بیشتر مورد تاکید قرار گیرد.

شهردار زنجان تاکید کرد: بیش از ۶۰ درصد پارک‌های شهر زنجان در خصوص تاسیسات روشنایی در زمان کرونا آسیب دیده بودند.

فیروز فر تصریح کرد: با برنامه‌ریزی های انجام گرفته از ۱۱۲ پارک سطح شهر زنجان ۷۷ پارک بدون نقص در زنجان وجود دارد و در ۲۸ پارک نیز تا ۱۰ روز آینده نقص‌ها رفع می‌شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار