کد خبر: ۹۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اجتماعات بزرگ مردمی در برگزاری مراسم محرم آثار و برکات بزرگی دارد و ضرورت دارد در گلستان هم اجتماعات بزرگی محرمی شبیه شهرهای زنجان و یزد برگزار کنیم.

اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در شهرهای گلستان برگزار شود

به گزارش آرانيوز ، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه شنبه در جلسه استانی ستاد شئون فرهنگی با موضوع ماه محرم که در بیت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب، اظهار کرد: دشمنان ما هم این واقعیت را به درستی درک کرده‌اند بنابراین تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا شور و شعور حسینی را از محرم حذف کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: ما معتقدیم محرم باید با شور و شعور حسینی همراه باشد و باید به بیان معارف حسینی بیشتر پرداخته شود.

گرزین تصریح کرد: لازمه انجام هر عملیاتی هماهنگی و برنامه‌ریزی صحیح است و باید با برنامه‌ریزی مراسم محرم را با برنامه‌های فرهنگی غنی و معرفتی برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: فضا سازی محیطی در محرم با مشارکت همه دستگاه‌ها به نحوی انجام شود که کل استان شبیه به حسینه شود و با وارد شدن به شهرها آمدن ماه محرم احساس شود.

گرزین تاکید کرد: همه دستگاه‌ها محدوده ۲۰ متری ادرات خود را سیاه پوش کنند تا چهره شهر رنگ محرم بگیرد.

وی با بیان اینکه شعار محرم امسال در کشور نجات اهل عالم با حسین است افزود: اجتماعات بزرگ مردمی در برگزاری مراسم محرم آثار و برکات بزرگی دارد و ضرورت دارد تا همه دستگاه‌ها مشارکت کنند تا در گلستان هم اجتماعات بزرگی محرمی شبیه شهرهای زنجان و یزد داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پویش نصب پرچم در ایام محرم در سر در مغازه‌های خیابان‌های اصلی شهر و خانه‌ها برگزار شود و گروه‌های جهادی در داخل استان اعلام آمادگی کرده‌اند که در اجرای این طرح به صورت رایگان همکاری کنند.

وی از برگزاری اجتماع بزرگ مبلغان حسینی به رسم هر سال در روز ششم مرداد خبر داد و افزود: این اجتماع با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان قبل از آغاز محرم برگزار می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار