کد خبر: ۹۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
برای نخستین‌بار؛
اندیمشک- مسئول کانون بسیج رسانه ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: با توجه به نقش اساسی که رسانه‌ها در جامعه دارند، نخستین نشست مطالبه‌گری رسانه در این شهرستان برگزار می‌شود.

نشست مطالبه‌گری رسانه در اندیمشک برگزار می‌شود

به گزارش آرانيوز ، یاسین دارسی شامگاه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه در راستای تقویت جبهه انقلاب اسلامی تشکیل شده و با انجام اقدامات مختلف برای رسیدن به این هدف نیز گام بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان نقش مهمی را بر عهده دارد، افزود: امروز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله جهاد تبیین باید بتوان با به‌کارگیری ظرفیت رسانه‌ها به این امر مهم پرداخته شود.

مسئول کانون بسیج رسانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک گفت: هویت‌بخشی به خبرنگاران و اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های پیش‌روی کانون بسیج رسانه اندیمشک است.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش اساسی که رسانه‌ها در جامعه دارند از این رو ارتباط و تعامل میان رسانه‌ها و مسئولان تقویت شود و تاکنون در شهرستان اندیمشک در این زمینه ساز و کار مناسبی انجام نشده است.

دارسی تصریح کرد: برای نخستین بار در شهرستان اندیمشک نشست‌های مطالبه‌گری رسانه‌ای توسط کانون بسیج رسانه با حضور مسئولان و مدیران ادارات برگزار خواهد شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تقویت و ارتقای سطح سواد رسانه خبرنگاران و عموم علاقمندان، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی رسانه‌ای و هنری از جمله سواد رسانه، فضای مجازی، خبرنگاری، خبرنویسی، گزارشگری و عکاسی توسط کانون بسیج برگزار می‌شود.

دارسی خبر داد: همچنین یک گروه جهادی رسانه‌ای با هدف پیگیری میدانی مطالبات و مشکلات مردم و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی راه‌اندازی خواهد شد.

مسئول کانون بسیج رسانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک گفت: از رسانه‌ها درخواست می‌شود که برای انتشار فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر همکاری لازم را داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار