کد خبر: ۹۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
استاندار سمنان:
سمنان - استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۲ هزار فقره تسهیلات اشتغال زایی تولید در استان پرداخت می‌شود گفت: محدودیتی از بابت پرداخت تسهیلات به مشاغل کوچک و خانگی وجود ندارد.

۱۲ هزار فقره تسهیلات اشتغال در استان سمنان پرداخت می شود

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با آرانیوز ، با اشاره به تقویت مشاغل خانگی و روستایی با هدف تثبیت اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستاییان بیان کرد: خوشبختانه محدودیت و مشکلی از بابت پرداخت تسهیلات مشاغل کوچک و خانگی در استان وجود ندارد.

وی افزود: هم از طریق تبصره ۱۸ تسهیلات تولید و اشتغال و هم از محل اعتبارات سفر آبان ماه سال گذشته رئیس جمهور امکان پرداخت در سراسر استان سمنان وجود دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی از محل سفر سال قبل رئیس جمهور به سمنان در نظر گرفته شده است، گفت: اگر این اعتبارات به تولید استان تزریق شود قطعاً شاهد ارتقای کمی و کیفی تولید و همچنین تثبیت اشتغال خواهیم بود.

هاشمی با اشاره به تثبیت و اشتغال به عنوان دو اولویت استانداری سمنان، افزود: تاکنون هفت هزار مورد تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به متقاضیان استان سمنان پرداخت شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه مجموعاً ۱۲ هزار مورد تسهیلات سفر رئیس جمهور به مردم پرداخت می‌شود، بیان کرد: در کنار پرداخت هفت هزار مورد تسهیلات از سوی بانک‌های عامل، پرداخت پنج هزار مورد دیگر نیز با محوریت ایجاد اشتغال در مشاغل خانگی در دست بررسی و اقدام قرار دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار