کد خبر: ۹۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: استقرار هوای گرم تا اواسط هفته آینده در استان تداوم دارد و از اواسط هفته به بعد دما مقداری بی‌تغییر و کاهشی می‌شود.

حجت‌اله علی‌عسگریان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با آرانیوز در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار بر روی استان طی سه روز آینده است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به‌صورت صاف تا کمی ابری در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود، روزهای جمعه و شنبه در نیمه غربی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر انتظار می‌رود.

علی‌عسگریان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: استقرار هوای گرم تا اواسط هفته آینده در استان تداوم دارد و از اواسط هفته به بعد دما مقداری بی‌تغییر و کاهشی می‌شود و آخر هفته در مناطق جنوبی استان در روزهای پنجشنبه و جمعه احتمال رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهرض اصفهان ۳۹ و کمینه فردا صبح ۲۲ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با ۱۲ و بادرود نطنز با ۴۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار