کد خبر: ۹۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
قزوین – استاندار قزوین با بیان اینکه روند کاهش جمعیت در قزوین نگران کننده است، گفت: وجود نگاه متعهدانه به موضوع جمعیت می‌تواند دغدغه‌ها را در این حوزه افزایش دهد.

روند کاهش جمعیت در قزوین نگران کننده است

به گزارش آرانیوز محمدمهدی اعلایی ظهر پنجشنبه در نشست حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: اطلاع رسانی از طرح‌های حمایتی فرزندآوری می‌تواند باعث ترغیب خانواده‌ها به افزایش جمعیت می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح قانون جوانی جمعیت در استان قزوین با جدیت و متعهدانه پیگیری خواهد شد و اجازه خواهیم داد تخلفی در این حوزه صورت بگیرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه اطلاع از قانون جوانی جمعیت بدون شک باعث ترغیب جوانان برای ازدواج و فرزندآوری و باز شدن گره مشکلات می‌شود، تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در این حوزه دارند.

وی بیان کرد: تمام تسهیلات و خدمات طرح جوانی جمعیت در قالب‌های متفاوت از طریق رسانه و بروشور باید به اطلاع مردم رسانده شود.

اعلایی با بیان اینکه روند کاهش جمعیت در قزوین نگران کننده است، تاکید کرد: وجود نگاه متعهدانه به موضوع جمعیت می‌تواند دغدغه‌ها را در این حوزه افزایش دهد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان قزوین نیز نگاه مثبتی به حوزه حمایت از افزایش جمعیت دارند و بدون شک می‌توان این قانون را با اطلاع رسانی دقیق در سطح جامعه عملیاتی کرد.

استاندار قزوین در پایان با بیان اینکه توسعه خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی یکی از راهکارهای افزایش ازدواج و جمعیت است یادآور شد: احداث خوابگاه‌های دانشجویی با کمک خیرین یک سرمایه گذاری خوب برای دانشگاه‌ها است.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار