کد خبر: ۹۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
استاندار سمنان:
سمنان- استاندار سمنان به بیان اینکه هیئت های اندیشه ورز در استان توسعه می یابند، گفت: اولویت بندی مسائل و هم اندیشی درباره مسائل استان از جمله کارکرد های این هیئت ها است.

هیئت های اندیشه ورز در استان سمنان توسعه می یابند

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با آرانیوز، هیئت‌های اندیشه‌ورز در شهرستان‌های استان سمنان تشکیل و توسعه می‌یابند، بیان کرد: این هیئت‌ها که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هستند، نسبت به اولویت بندی مسائل، هم اندیشی و احصای ضرورت‌ها مبادرت خواهند ورزید.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که ما در استان سمنان به آن تاکید داریم استفاده از ظرفیت‌های بومی مانند بسیج و هیئت‌های اندیشه‌ورز در تحقق دولت اسلامی است.

استاندار سمنان با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز به واسطه حضور کارشناسی و دلسوزانه خود می‌توانند نقش مهمی در تبیین دولت اسلامی داشته باشند، بیان کرد: از ظرفیت هیئت‌های اندیشه‌ورز در استان استفاده خواهیم کرد.

هاشمی با بیان اینکه همایش نقش بسیج در تحقق دولت اسلامی در شهمیرزاد استان سمنان با حضور هیئت‌های اندیشه‌ورز و بسیجیان استان برگزار شد، گفت: از اقدامات تبیینی و همراهی همه ظرفیت‌های مردمی در حل مسائل استان استقبال می‌کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار